Ohita valintanauhan komennot
Siirry pääsisältöön
SharePoint

Skip Navigation LinksOffice-2016

Office 2016 päivitys

Redun työasemissa otetaan käyttöön Office 2016.

Henkilökunta voi halutessaan asentaa sen omalle työasemalleen itsepalveluportaalista, jonka pikakuvake löytyy työaseman työpöydältä (kuva alla).

 

Luokkien ja jäljellä olevien henkilökunnan koneiden keskitetty päivitys käynnistyy 16.10.2017 alkavalla syyslomaviikolla.

Päivitys ei koske Windows 10 –työasemia, koska niissä on jo Office 2016 asennettuna.

 

Itsepalveluportaalista tehtävän päivityksen ohje videon muodossa alla:

Jos Officen asennuksen tilana näkyy Requires restart / Vaatii uudelleenkäynnistämisen Installation status /asennuksen tila välilehdellä, käynnistä kone uudelleen.

 

Alla olevassa videossa esitellään Office 2016 uusia ominaisuuksia

 

Saat videoon halutessasi tekstityksen kun viet hiiren osoittimen videon alareunaan ja klikkaat äänenvoimakkuudeen vasemmalla puolen olevaa kuvaketta ja valitset Suomi.

(alkuperäinen materiaali https://support.office.microsoft.com/fi-fi/article/Miksi-kannattaa-p%C3%A4ivitt%C3%A4%C3%A4-Office-2016-een-7046f3f7-e0d4-4d46-8de3-0db58397daad?ui=fi-FI&rs=fi-FI&ad=FI#)

Redun Windows-työasemilla käytettävissä olevat Office 2016 sovellukset:

  • Access
  • Excel
  • Powerpoint
  • Publisher
  • OneNote
  • Outlook
  • Skype for business
  • Visio
  • Word